Potvrdenia sú tým najjednoduchším spôsobom, ako zákazníkom poskytnúť prehľad o ich platbách. So SumUp ich môžete zákazníkom odoslať formou SMS alebo e-mailom, alebo ich vytlačiť.

Odosielanie potvrdení o platbe

Po úspešnom spracovaní transakcie máte možnosť potvrdenie o platbe odoslať e-mailom alebo textovou správou. Automaticky sa vám zobrazí obrazovka uvedená nižšie. Stačí dopísať e-mailovú adresu alebo telefónne číslo vášho zákazníka a stlačiť tlačidlo „Odoslať potvrdenie“.

Opätovné odosielanie potvrdení o platbe

Prostredníctvom aplikácie SumUp môžete potvrdenie o platbe odoslať opätovne i neskôr. Stačí sa držať týchto jednoduchých krokov:

  1. Prihláste sa na vašom smartfóne/tablete do aplikácie SumUp.

  2. Vstúpte do sekcie „Účet“ (iOS) alebo ťuknite na ikonku Ponuky (Android) a vyberte možnosť „História predaja“.

  3. Prezrite si históriu predajov a dohľadajte transakciu, pre ktorú chcete odoslať potvrdenie o platbe.

  4. Ťuknite na transakciu, pre ktorú chcete odoslať potvrdenie.

  5. Ťuknite na 3 bodky v pravom rohu poľa s danou transakciou a zvoľte „Odoslať potvrdenie“.

  6. Následne zadajte e-mailovú adresu alebo telefónne číslo. Ťuknite na „Odoslať potvrdenie" - zákazník ho v okamihu obdrží.

Tlač potvrdení o platbe

Zákazníkom môžete potvrdenia i vytlačiť. Aktuálne podporujeme tieto tlačiarne:

  • Sieťová tlačiareň Star Micronics TSP100 (LAN)

  • Sieťová tlačiareň Star Micronics TSP143 (LAN)

  • Sieťová tlačiareň Star Micronics TSP650 (LAN)

  • Sieťová tlačiareň Star Micronics TSP650ii (Bluetooth, nie verzia USB!)

  • Mobilná Bluetooth tlačiareň Bixolon SPP-R200lliK/BEGE

  • Mobilná Bluetooth tlačiareň Star Micronics SM-L200

Možnosť „Tlačiareň“ nájdete v aplikácii SumUp v sekcii „Účet“ (iOS) alebo „Ponuka“ (Android).

Po úspešnom pripojení tlačiarne k vášmu telefónu/tabletu sa zobrazia niektoré ďalšie funkcie, ako je vytlačenie kópie potvrdenia pre vaše vlastné potreby, alebo pripojenie hotovostnej zásuvky kompatibilnej s vašou tlačiarňou.